kupuję   0,00 zł
Jak skorzystać z gwarancji na lampy 2
Jak skorzystać z gwarancji na lampy

Jak skorzystać z gwarancji na lampy i inne produkty

Każdy produkt oferowany przez nasz sklep objęty jest gwarancją. Gwarancji dobrowolnie udziela producent na określony czas. Gwarancja obejmuje wszystkie wady, które ujawniły się mimo tego, że produkt w okresie przez nią objętym był użytkowany w sposób prawidłowy i zgodny z przeznaczeniem.  Na jej podstawie nasz sklep zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu, a w przypadku gdy nie jest to możliwe, do zwrotu wpłaty, na rzecz kupującego.

W tym artykule wyjaśnimy:

  • Jaki jest czas gwarancji na lampy w sklepie Lampomat;
  • Co to jest wada powstała z przyczyn tkwiących w sprzedawanym przedmiocie;
  • Jakie zgłoszenia nie zostaną objęte gwarancją;
  • W jaki sposób i do kogo kupujący ma przesłać zgłoszenie reklamacyjne;
  • Jakie dokumenty są potrzebne aby gwarancja była aktywna.

Czas gwarancji na lampy

Okres gwarancji podany jest w sklepie Lampomat na stronie każdego produktu, w dwóch miejscach. Czas gwarancji podajemy w sekcji pod ceną produktu, a także w zakładce dane techniczne.

W przypadku większości produktów jest to dwa lata. Niektóre żarówki objęte są gwarancją, która wynosi rok. Przy modelach najlepszej jakości producenci zapewniają 3 lata lub 5 lat gwarancji.

Czym jest wada powstała z przyczyn tkwiących w sprzedawanym przedmiocie

Jest to wada powstała nie z winy kupującego, która ujawniła się mimo tego, że produkt w okresie objętym gwarancją był użytkowany w sposób prawidłowy i zgodny z przeznaczeniem.

Przykłady:

  • Moduł LED po roku przestał świecić lub przestała świecić jego część;
  • Żarówka miga;
  • Przestał działać ściemniacz do lampy;
  • Przestała działać kamera w lampie wyposażonej w kamerę;
  • Woda dostała się do lampy zewnętrznej, która była prawidłowo zamontowana;
  • Czujnik zmierzchu w lampie przestał działać i produkt cały czas świeci.

Jakie zgłoszenia nie zostaną objęte gwarancją

Zgłoszenia, w których wada produktu powstała z winy kupującego, tj. nieprawidłowego użytkowania lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

Przykłady:

  • Zamontowanie lampy bez uszczelnienia w miejscu narażonym na kontakt z wodą (np. poza budynkiem lub w łazience);
  • Umieszczenie żarówki o mocy 100W w lampie, która dopuszcza zastosowanie żarówki o mocy maksymalnej 60W;
  • Wymiana elementu produktu lub przebudowa produktu we własnym zakresie;
  • Zbicie klosza podczas czyszczenia;
  • Wygięcie lampy po przewróceniu w domu.

W jaki sposób i do kogo kupujący ma przesłać zgłoszenie reklamacyjne

Zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na adres e-mail sklep@lampomat.pl. Do zgłoszenia prosimy dołączyć formularz reklamacji ze strony Druki do pobrania. Jeżeli wadę produktu widać na zdjęciu (np. część modułu LED przestała świecić) prosimy o dołączenie zdjęcia. Można też dołączyć film, jeżeli jest to konieczne. Wtedy będziemy mogli potwierdzić wadę zdalnie, dzięki temu potrwa to szybciej i nie będzie trzeba odsyłać lampy do weryfikacji.

Poniżej prezentujemy wzór, jak może wyglądać zgłoszenie reklamacyjne wysłane do nas w wiadomości e-mail.

Jakie dokumenty są potrzebne aby gwarancja była aktywna

W naszym sklepie wystarczy, że posiadają Państwo numer zamówienia. Jeżeli jednak ta informacja się nie zachowała, to na podstawie danych (imię, nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail) w systemie wyszukamy Państwa zamówienie. Będzie tam również zapisana data sprzedaży oraz wystawiony rachunek (który możemy ponownie przysłać). Jeżeli istnieje taka potrzeba można zachować dowód zakupu, który w wersji elektronicznej otrzymają Państwo w momencie wysyłki zamówienia.

Wskazówka dla Ciebie. Już teraz zacznij oglądać nasz niezrównany kanał na YouTube. Znajdziesz tam mnóstwo ciekawych poradników, filmy z prezentacją produktów i dobre rady w aranżacji wnętrz. Dzięki temu zakupy oświetlenia przeprowadzisz łatwo i dokonasz dobrego wyboru.

Nasz artykuł skomentowano 2 razy. Podziel się swoją opinią.

2 stycznia 2023

Wreszcie prosty poradnik, który wszystko wyjaśnia normalnym językiem, bez zbędnego urzędowego bełkotu.

2 stycznia 2023

@Kamil, super, cieszymy się, że tak uważasz.

Submit

WYSYŁAMY NEWSLETTERY, WARTO SIĘ NA NIE ZAPISAĆ

Opinie o naszym sklepie

Opinie Lampomat Ceneo Opinie Lampomat Opineo Opinie Lampomat Google

Prenumeruj nasz newsletter

dołącz do grona ponad 2800 twórczych odbiorców

 
    Odblokuj dostęp do:
  • cyklicznych kodów rabatowych i promocji;
  • wskazówek i trików od naszej projektantki dotyczących aranżacji;
  • porad odnośnie Twoich praw przy zakupach przez internet;
  • informacji o aktualnych wydarzeniach z branży wystroju wnętrz i home decor.
 

YouTube Lampomat





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium