kupuję   0,00 zł
Kategorie bloga
Tagi bloga
Kanał YouTube

YouTube Lampomat

Odkryj nasz kanał YouTube, to idealne uzupełnienie bloga lub wygodna alternatywa dla zabieganych. Znajdziesz tam prezentacje produktów, poradniki montażu i inspirujące aranżacje wnętrz.

Jak skorzystać z gwarancji na lampy

2
Jak skorzystać z gwarancji na lampy

Jak skorzystać z gwarancji na lampy i inne produkty

Każdy produkt oferowany przez nasz sklep objęty jest gwarancją. Gwarancji dobrowolnie udziela producent na określony czas. Gwarancja obejmuje wszystkie wady, które ujawniły się mimo tego, że produkt w okresie przez nią objętym był użytkowany w sposób prawidłowy i zgodny z przeznaczeniem.  Na jej podstawie nasz sklep zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu, a w przypadku gdy nie jest to możliwe, do zwrotu wpłaty, na rzecz kupującego.

W tym artykule wyjaśnimy:

  • Jaki jest czas gwarancji na lampy w sklepie Lampomat;
  • Co to jest wada powstała z przyczyn tkwiących w sprzedawanym przedmiocie;
  • Jakie zgłoszenia nie zostaną objęte gwarancją;
  • W jaki sposób i do kogo kupujący ma przesłać zgłoszenie reklamacyjne;
  • Jakie dokumenty są potrzebne aby gwarancja była aktywna.

Czas gwarancji na lampy

Okres gwarancji podany jest w sklepie Lampomat na stronie każdego produktu, w dwóch miejscach. Czas gwarancji podajemy w sekcji pod ceną produktu, a także w zakładce dane techniczne.

W przypadku większości produktów jest to dwa lata. Niektóre żarówki objęte są gwarancją, która wynosi rok. Przy modelach najlepszej jakości producenci zapewniają 3 lata lub 5 lat gwarancji.

Czym jest wada powstała z przyczyn tkwiących w sprzedawanym przedmiocie

Jest to wada powstała nie z winy kupującego, która ujawniła się mimo tego, że produkt w okresie objętym gwarancją był użytkowany w sposób prawidłowy i zgodny z przeznaczeniem.

Przykłady:

  • Moduł LED po roku przestał świecić lub przestała świecić jego część;
  • Żarówka miga;
  • Przestał działać ściemniacz do lampy;
  • Przestała działać kamera w lampie wyposażonej w kamerę;
  • Woda dostała się do lampy zewnętrznej, która była prawidłowo zamontowana;
  • Czujnik zmierzchu w lampie przestał działać i produkt cały czas świeci.

Jakie zgłoszenia nie zostaną objęte gwarancją

Zgłoszenia, w których wada produktu powstała z winy kupującego, tj. nieprawidłowego użytkowania lub użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.

Przykłady:

  • Zamontowanie lampy bez uszczelnienia w miejscu narażonym na kontakt z wodą (np. poza budynkiem lub w łazience);
  • Umieszczenie żarówki o mocy 100W w lampie, która dopuszcza zastosowanie żarówki o mocy maksymalnej 60W;
  • Wymiana elementu produktu lub przebudowa produktu we własnym zakresie;
  • Zbicie klosza podczas czyszczenia;
  • Wygięcie lampy po przewróceniu w domu.

W jaki sposób i do kogo kupujący ma przesłać zgłoszenie reklamacyjne

Zgłoszenia reklamacyjne prosimy kierować na adres e-mail sklep@lampomat.pl. Do zgłoszenia prosimy dołączyć formularz reklamacji ze strony Druki do pobrania. Jeżeli wadę produktu widać na zdjęciu (np. część modułu LED przestała świecić) prosimy o dołączenie zdjęcia. Można też dołączyć film, jeżeli jest to konieczne. Wtedy będziemy mogli potwierdzić wadę zdalnie, dzięki temu potrwa to szybciej i nie będzie trzeba odsyłać lampy do weryfikacji.

Poniżej prezentujemy wzór, jak może wyglądać zgłoszenie reklamacyjne wysłane do nas w wiadomości e-mail.

Jakie dokumenty są potrzebne aby gwarancja była aktywna

W naszym sklepie wystarczy, że posiadają Państwo numer zamówienia. Jeżeli jednak ta informacja się nie zachowała, to na podstawie danych (imię, nazwisko, adres wysyłki, adres e-mail) w systemie wyszukamy Państwa zamówienie. Będzie tam również zapisana data sprzedaży oraz wystawiony rachunek (który możemy ponownie przysłać). Jeżeli istnieje taka potrzeba można zachować dowód zakupu, który w wersji elektronicznej otrzymają Państwo w momencie wysyłki zamówienia.

Wskazówka dla Ciebie. Już teraz zacznij oglądać nasz niezrównany kanał na YouTube. Znajdziesz tam mnóstwo ciekawych poradników, filmy z prezentacją produktów i dobre rady w aranżacji wnętrz. Dzięki temu zakupy oświetlenia przeprowadzisz łatwo i dokonasz dobrego wyboru.

Nasz artykuł skomentowano 2 razy. Podziel się swoją opinią.

2 stycznia 2023

Wreszcie prosty poradnik, który wszystko wyjaśnia normalnym językiem, bez zbędnego urzędowego bełkotu.

2 stycznia 2023

@Kamil, super, cieszymy się, że tak uważasz.

Submit

YouTube Lampomat

Ostatnie wpisy na naszym blogu

Jakie czynniki mają wpływ na cenę szynoprzewodów

Szynoprzewody w różnych wersjach zyskały ostatnio ogromną popularność i są dostępne w licznych sklepach, salonach oświetleniowych, a nawet marketach budowlanych. Na rynku działa wielu importerów i dostawców tych produktów, a można je nawet znaleźć na chińskich platformach zakupowych, gdzie ceny mogą się znacznie różnić. W tym informatorze przedstawimy czynniki, które wpływają na ceny szynoprzewodów.

Co to jest klosz mikropryzmatyczny?

Klosze mikropryzmatyczne to innowacyjna technologia stosowana w oświetleniu, która zdobywa coraz większą popularność zarówno w sektorze komercyjnym, jak i prywatnym. Dzięki swojej unikalnej konstrukcji i właściwościom optycznym, klosze te oferują wyjątkowe korzyści w porównaniu do tradycyjnych rozwiązań oświetleniowych, np. do mlecznych albo transparentnych kloszy.

Czarne szynoprzewody 1-fazowe Maytoni w salonie z aneksem kuchennym

W tym projekcie wykorzystano czarne, natynkowe szynoprzewody 1-fazowe marki Maytoni. Całkowity koszt realizacji wyniósł około 1300 zł, a oświetlenie zamontowano w salonie z aneksem kuchennym. Ułożono dwie równoległe linie szyn, na których umieszczono reflektory Virar. Wybór padł na te reflektory ze względu na ich interesujący stożkowy kształt oraz możliwość regulacji kąta nachylenia, co pozwala na precyzyjne skierowanie światła. Zastosowano żarówki GU10 o szerokim kącie świecenia.





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium