Reklamacje
Jeżeli natknęli się Państwo na sytuację, która wymaga złożenia reklamacji, serdecznie przepraszamy. Naszym celem nie jest niepopełnianie błędów, gdyż jest to niemożliwe. Dążymy do tego, aby maksymalnie szybko i z jak najmniejszym Państwa zaangażowaniem rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne, na Państwa korzyść. W tym celu przygotowaliśmy poradnik: Jak odpowiednio przeprowadzić reklamację zamówienia.
Kontakt w sprawie reklamacji
- Telefon: 667 004 881 (8:00 - 15:00 w dni robocze)
- E-mail: sklep@lampomat.pl
- Formularz reklamacji: pobierz
Metody zgłoszenia reklamacji
- Zgłoszenie internetowe - prosimy o wysłanie zdjęcia produktu z zaznaczonymi obszarami, do którego mają Państwo uwagi pod adres sklep@lampomat.pl. W treści wiadomości prosimy podać numer zamówienia, nazwę produktu i opis problemu.
- Wysyłka produktu do sklepu - w przypadku gdy weryfikacja reklamacji na podstawie wiadomości e-mail nie jest możliwa, prosimy o wysyłkę produktu do sklepu, wraz z wypełnionym formularzem reklamacji (druki do pobrania). W przypadku uznania reklamacji sklep pokryje koszt transportu na podstawie rachunku.
Czas rozpatrzenia reklamacji
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia. Najczęściej odpowiedź następuje znacznie szybciej, w zależności od tego na ile zgłoszenie jest złożone.
Jak zgłosić uszkodzenie produktu w dostawie?
- Prosimy sprawdzić przesyłkę przy dostawie lub jeżeli jest to niemożliwe, prosimy sprawdzić przesyłkę w ciągu 1-2 dni od dostawy aby nie ulegało wątpliwości, że produkt został dostarczony z uszkodzeniami, a uszkodzenia nie powstały po dostawie.
- Na adres e-mail sklep@lampomat.pl prosimy wysłać zdjęcia uszkodzeń, nazwę produktu i numer zamówienia. Jeżeli spisali Państwo protokół szkody prosimy o dołączenie go do wiadomości.
- Sklep dostarczy do Państwa nowy element lub odbierze uszkodzony produkt i przyśle nowy.
Metody rozpatrzenia reklamacji
- Sklep w pierwszej kolejności naprawi produkt lub wymieni na nowy.
- W przypadku gdy nie będzie takiej możliwości nastąpi zwrot wpłaty (zwrot środków następuje w terminie do 14 dni kalendarzowych).
Producenci