Jeżeli natknęli się Państwo na sytuację, która wymaga złożenia reklamacji, serdecznie przepraszamy. Naszym celem nie jest niepopełnianie błędów, gdyż jest to niemożliwe. Dążymy do tego, aby maksymalnie szybko i z jak najmniejszym Państwa zaangażowaniem rozwiązywać zgłoszenia reklamacyjne, na Państwa korzyść. W tym celu przygotowaliśmy poradnik: Jak odpowiednio przeprowadzić reklamację zamówienia.
Zgłoszenie internetowe - prosimy o wysłanie zdjęcia produktu z zaznaczonymi obszarami, do którego mają Państwo uwagi pod adres sklep@lampomat.pl. W treści wiadomości prosimy podać numer zamówienia, nazwę produktu i opis problemu.
Wysyłka produktu do sklepu - w przypadku gdy weryfikacja reklamacji na podstawie wiadomości e-mail nie jest możliwa, prosimy o wysyłkę produktu do sklepu, wraz z wypełnionym formularzem reklamacji (druki do pobrania). W przypadku uznania reklamacji sklep pokryje koszt transportu na podstawie rachunku.
Czas rozpatrzenia reklamacji
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia. Najczęściej odpowiedź następuje znacznie szybciej, w zależności od tego na ile zgłoszenie jest złożone.
Jak zgłosić uszkodzenie produktu w dostawie?
Prosimy sprawdzić przesyłkę przy dostawie lub jeżeli jest to niemożliwe, prosimy sprawdzić przesyłkę w ciągu 1-2 dni od dostawy aby nie ulegało wątpliwości, że produkt został dostarczony z uszkodzeniami, a uszkodzenia nie powstały po dostawie.
Na adres e-mail sklep@lampomat.pl prosimy wysłać zdjęcia uszkodzeń, nazwę produktu i numer zamówienia. Jeżeli spisali Państwo protokół szkody prosimy o dołączenie go do wiadomości.
Sklep dostarczy do Państwa nowy element lub odbierze uszkodzony produkt i przyśle nowy.
Metody rozpatrzenia reklamacji
Sklep w pierwszej kolejności naprawi produkt lub wymieni na nowy.
W przypadku gdy nie będzie takiej możliwości nastąpi zwrot wpłaty (zwrot środków następuje w terminie do 14 dni kalendarzowych).
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb.
Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.