Pytania i odpowiedzi
1.2 Jak możemy załatwić zgłoszenie reklamacyjne?
Prosimy o wykonanie zdjęcia i opisu uszkodzenia, a następnie przesłanie na adres sklep@lampomat.pl.
Przykładowa wiadomość może wyglądać następująco.
Tytuł: Reklamacja zamówienia X.
Treść: Otrzymaliśmy uszkodzony produkt XY z zamówienia X. Załączam zdjęcia uszkodzeń. Proszę o weryfikację.
1.3 Czy wystarczy mailowe powiadomienie o reklamacji i odesłanie przedmiotu wraz z protokołem?
1.4 Jak można wymienić lampę?
1.5 Jak wyglada procedura zwrotu?
1.6 Kiedy nastąpi zwrot wpłaty?
1.7 Czy istnieje możliwość wymiany w ramach reklamacji nie całej lampy, a jedynie uszkodzonego elementu?
1.8 Czy w przesyłce reklamacyjnej mają się znaleźć wszystkie części produktu?
1.9 Czy mogę zwrócić produkt paczkomatem?
1.10 Na jaki adres mam przesłać paczkę zwrotną z lampą?
1.11 Czy uszkodzony klosz z reklamacji będzie trzeba odsyłać?
1.12 Czy w przypadku reklamacji mam spisać z kurierem protokół szkody?
1.13 Czy moge zwrócić produkt?
1.14 Co zrobić z uszkodzoną żarówką?
1.15 Ile jest czasu na zwrot?
1.16 Czy otrzymam zwrot wpłaty gdy nie będzie zamówionego produktu?
1.17 Czy upływ wielu dni od odebrania przesyłki ma wpływ na decyzję reklamacyjną?
1.18 W jaki sposób mogę zareklamować lampę?
Prosimy o wykonanie zdjęcia i opisu uszkodzenia, a następnie przesłanie na adres sklep@lampomat.pl.
Przykładowa wiadomość może wyglądać następująco.
Tytuł: Reklamacja zamówienia X.
Treść: Otrzymaliśmy uszkodzony produkt XY z zamówienia X. Załączam zdjęcia uszkodzeń. Proszę o weryfikację.
1.19 Jakiej firmy kurier przyjedzie po odbiór lamp na reklamację?
1.20 Czy mogę zwracane lampy odesłać własnym kurierem?
1.21 Czy dodatkowo opisać paczkę reklamacyjną odbieraną kurierem Lampomat?
1.22 Na jakim etapie jest reklamacja?
1.23 Czy odesłać uszkodzoną lampę w przypadku reklamacji?
1.24 Jakie dane mam przesłać aby otrzymać zwrot środków?
1.25 Czy w przypadku uszkodzenia klosza w transporcie mam odsyłać zbite kawałki szkła?
1.26 Czy w przypadku zwrotu można dostarczyć lampę osobiście?
1.27 Czy kurier zgłoszony po odbiór lampy będzie miał ze sobą list przewozowy?
1.28 Jak wypełnić formularz zwrotu jeżeli nie mam drukarki?
1.29 Czy mogę anulować zamówienie?
1.30 Ile czasu będę czekać na nową lampę w przypadku reklamacji?
1.31 Kiedy otrzymam zwrot środków za odesłany produkt?
1.32 Czy mogę zgłosić reklamację przez SMS/MMS?
1.33 W jaki sposób zamówić kuriera w celu nadania zwrotu?
1.34 Ile zapłacę za przesyłkę ze zwracanym produktem?
1.35 Czy otrzymam zwrot kosztu transportu jeżeli odeślę część zamówienia?
2.1 Jaki byłby czas realizacji zamówienia?
2.2 Czy znany jest termin wysyłki brakującej lampy?
2.3 Czy istnieje możliwość zmiany adresu wysyłki?
2.4 Czy w najbliższych dniach można spodziewać się dostawy?
2.5 Na jakim etapie jest zamówienie?
Możliwe etapy realizacji zamówienia to:
- złożone - oczekuje na wpłatę lub na przekazanie do realizacji;
- w trakcie kompletowania - oczekuje na dostawę od producenta;
- gotowe do wysłania - spakowane, czeka na wysyłkę.
- wysłane.
Stan realizacji zamówienia można sprawdzić na stronie w zakładce moje konto (link jest na dole strony). Najczęstszy status to "w trakcie kompletowania". Oznacza to, że wybrali
Państwo produkt dostępny na zamówienie i oczekujemy na jego dostawę lub wyprodukowanie przez producenta.
2.6 Czy możecie przesłać faktórę VAT e-mailem?
2.7 Czy otrzymam powiadomienie przed wysyłką lampy?
2.8 Dlaczego na fakturze VAT widnieje zapis, iż zamówioną lampę należy opłacić przelewem, skoro zamówienie zostało opłacone?
2.9 Całe zamówienie przyjdzie razem czy będą oddzielne paczki?
2.10 Czy można zmienić produkt w zamówieniu?
2.11 Co zrobić gdy dostawa zaplanowana jest na czas, kiedy nie będzie mnie pod danym adresem?
2.12 Czy jest możliwość dostawy w tym tygodniu?
2.13 Czy otrzymam zwrot różnicy w kwocie w przypadku zmiany produktu w zamówieniu?
2.14 Czy w przypadku różnych terminów część zamówienia można zrealizować we wcześniejszym terminie?
2.15 Kiedy otrzymam fakturę VAT?
2.16 Czy można anulować zamówienie?
2.17 Czy jest możliwe, że producent przestanie produkować model, na który czekam?
2.18 Podany termin wysyłki jest ostateczny czy może nastąpić opóźnienie?
2.19 Czy mój przelew doszedł?
2.20 Co zrobić gdy doręczono inną lampę niż zamówiono?
2.21 Gdzie jest faktura do zamówienia?
2.22 Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?
2.23 Zamówienie zostanie wysłane w jednej paczce czy w kilku?
2.24 Kto poniesie dodatkowy koszt wysyłki w przypadku wysyłek w kilku paczkach?
2.25 Czy otrzymam rekompensatę za opóźnienie w dostawie?
2.26 Kiedy będzie można odebrać produkt osobiście?
2.27 Czy mogę dodać nowy produkt do mojego zamówienia?
2.28 Otrzymałem część zamówienia, kiedy otrzymam całość?
2.29 Czy jeśli dokonam zakupu to wysyłka będzie od razu?
2.30 Czy mogą Państwo wysłać zamówienie później?
2.31 Czy mogę zakupić produkt na osobę fizyczną, a następne otrzymać korektę i fakturę VAT na firmę?
2.32 Czy faktura będzie w przesyłce?
2.33 Opłaciłem zamówienie ale według statusu widnieje jako nieopłacone, dlaczego?
2.34 Czy mogą Państwo nie wkładać rachunku do paczki?
2.35 Jaki jest aktualny status zamówienia?
Aktualny status zamówienia można sprawdzić na naszej stronie, w zakładce moje konto.
Możliwe statusy realizacji zamówienia to:
- złożone lub zaimportowane - oczekuje na wpłatę lub na przekazanie do realizacji;
- w trakcie kompletowania - oczekuje na dostawę od producenta;
- gotowe do wysłania - spakowane, czeka na wysyłkę.
- wysłane.
2.36 Czy mogę określić, o której godzinie ma być dostawa?
3.1 Czy mogę liczyć na rabat na każdą lampę?
3.2 Czy mogę liczyć na rekompensatę za długi czas reklamacji?
3.3 Czy mogę otrzymać wycenę z uwzględnieniem rabatu do dalszej odsprzedaży?
3.4 Czy ceny na dzień dzisiejszy są takie same jak w wycenie?
3.5 Jaki jest koszt wysyłki na Litwę?
3.6 Czy można otrzymać dodatkowy rabat?
3.7 Czy otrzymam rabat przy zakupie większej liczby lamp?
3.8 Czy mogę liczyć na wznowienie promocji, która została zakończona?
3.9 Dlaczego cena lampy jest znacznie niższa niż w innych sklepach?
4.1 Czy można zamówić zapasowy klosz?
4.2 Czy jest możliwość dosłania jednej sztuki klosza danego modelu?
4.3 Czy są na stanie klosze do danej lampy?
4.4 Czy lampę można pomalować w określonym kolorze?
4.5 Czy można zamówić lampę z dłuższym kablem?
4.6 Czy można wybrać kolor kabla w lampie?
5.1 Jaka jest barwa światła lampy LED?
5.2 Jaka jest grubość lampy?
5.3 Czy reflektor 1-fazowy zadziała na szynie 3-fazowej?
5.4 Jaka jest minimalna wysokość lampy?
5.5 Czy żarowki mają gwarancję?
5.6 Czy w opisie produktu jest podane do jakiego pomieszczenia jest przeznaczony?
5.7 Czy jest taki produkt ale w innym kolorze?
5.8 Czy możecie wskazać żarówki odpowiednie do danego modeul lampy?
5.9 Czy możecie wysłać do mnie instrukcję montażu lampy?
5.10 Jak wygląda przewód od lampy?
5.11 Czy można zamówić lampę w chromie?
5.12 Czy lampa dobrze oświetli pokój?
- wielkość pomieszczenia;
- liczba żarówek;
- moc żarówek / moc modułu LED;
- kształt lampy;
- materiał klosza (szkło, tworzywo, tkanina).
Do oświetlenia pomieszczenia o metrażu około 20 m2 nadają się 3 - 4 tradycyjne żarówki o mocy 60 W. Wobec tego nada się lampa, której moc żarówek LED będzie stanowić odpowiednik 180 - 240 W, czyli około 30 - 40 W w LED. Warto mieć na uwadze, że klosz pochłonie trochę światła. Jeżeli wybierają Państwo lampę na żarówki to zawsze można wymienić je na mocniejsze lub słabsze, jeżeli stopień oświetlenia pokoju okaże się nieodpowiedni.