O sklepie
Informacje podstawowe
Nazwa: Lampomat sp. z o.o.
NIP: 7792534323
Regon: 520831282
KRS: 0000940099
Adres: ul. Grunwaldzka 73, 60-312 Poznań
Data rozpoczęcia działalności: 10.10.2017 (03.01.22 przekształcenie w spółkę z o.o.)
Informacje kontaktowe
E-mail: sklep@lampomat.pl
Telefon 1: 667 004 470
Telefon 2: 667 004 881
Odbieramy od 8:00 do 15:00 w dni robocze
Informacje dotyczące płatności
Nr konta: 09 1050 1520 1000 0097 3627 7113
Bank: ING Bank Śląski
Formy płatności: Przelew tradycyjny, szybki przelew (Blik, Wybrany bank, Karta, PayPo, Google Pay, Apple Pay, Raty), płatność przy odbiorze.
Opinie Klientów





Nasza wizja
Wyznaczamy standardy jakości w obsłudze klienta i e-commerce.
Mówiąc przyjazny sklep internetowy, myślisz Lampomat.
Nasza misja
Umożliwić kobietom w Polsce zamówienie w sklepie internetowym,
w wygodny i bezpieczny sposób, ładnych lamp, w przystępnej cenie.
Nasz cel
Być wiodącym sklepem z lampami w Polsce,
który jest przyjazny dla klientów, pracowników i środowiska.
Kim jesteśmy?
Zespół Lampomat.pl powstał przez połączenie grup ekspertów w dziedzinie oświetlenia i specjalistów z branży e-commerce oraz obsługi Klienta. Dzięki takiej konfiguracji wiemy, jakich produktów oczekują Konsumenci oraz jak świadczyć najwyższej jakości usługi w zakresie wygody sklepu i życzliwego kontaktu.
W dzisiejszych czasach dominujący udział w rynku mają wielkie korporacje, pozakładane w latach dziewięćdziesiątych. Niestety ich model zarządzania jest już przestarzały, a Klient nie jest w centrum zainteresowania. Mimo tego ogromne fundusze wciąż pozwalają im na przedmiotowe traktowanie Konsumentów. Dlatego tak wiele spraw kończy się w UOKiK lub przynajmniej niesmakiem Kupujących.
W Lampomat.pl, dzięki temu, że prowadzimy małą działalność, możemy być bliżej ludzi i rozpatrywać każdą sprawę indywidualnie. Sprzeciwiamy się korporacyjnej polityce wielkich firm i przedmiotowemu traktowaniu Konsumentów oraz Zatrudnionych. Wiele osób uważa, że w tym starciu jesteśmy trochę jak Dawid walczący z Goliatem, jednak my mamy swoją pasję i wartości, a Klientów i naszych Pracowników traktujemy zawsze życzliwie i z szacunkiem.

Bezpieczeństwo
Do kwestii bezpieczeństwa w naszym sklepie internetowym podchodzimy bardzo poważnie i drobiazgowo. Dlatego wprowadziliśmy podział na trzy obszary, które zapewniają Kupującemu pełen spokój i pewność w relacji z nami.
1. Bezpieczeństwo przed zakupem. Zdecydowaliśmy się na gromadzenie opinii na temat przebiegu transakcji w naszym sklepie na zewnętrznych, niezależnych platformach, które poświadczają ich wiarygodność przez odpowiednią autoryzację i kontrolę. Bierzemy udział w programie Słucham Swoich Klientów z Opineo oraz Zaufane Opinie z Ceneo. Dzięki temu nasi użytkownicy mają możliwość upewnienia się, jeszcze przed zakupem, czy jesteśmy wiarygodnym partnerem handlowym i co piszą o nas inni Kupujący.
2. Bezpieczeństwo w trakcie zakupu. Nasza domena posiada certyfikat SSL, który zapewnia wysokiej jakości szyfrowane połączenie HTTPS, co zapobiega przechwytywaniu i zmienianiu przesyłanych danych. Natomiast obsługę płatności elektronicznych zleciliśmy polskiej firmie Przelewy24. Dzięki temu każdy transfer środków finansowych w naszym sklepie posiada zabezpieczenie Payment Card Industry (PCI) i Data Security Standard (DSS). Są to najwyższej jakości standardy bezpieczeństwa opracowane wspólnie przez VISA i MasterCard.
3. Bezpieczeństwo po zakupach. Na początku 2018 roku uruchomiliśmy akcję Pewny Termin Wysyłki zgodnie z którą, w przypadku opóźnienia w dostawie chociaż o 1 dzień zwracamy kupującemu 25% wartości produktów. Tego typu rekompensata finansowa jest zabezpieczeniem przed potencjalnymi problemami i opóźnieniami w remoncie. Dodatkowo nasi Klienci mają możliwość zwrotu produktu bez podania przyczyny w terminie 45 dni. Okres ten pozwala swobodnie przetestować zamówiony produkt i podjąć rozsądną decyzję. Spełniamy wszelkie wytyczne RODO i maksymalnie dbamy o bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych.