Zaliczka
Jak działa zaliczka?
Niektóre zamówienia z płatnością przy odbiorze, przed przyjęciem do realizacji, wymagają wpłaty zaliczki. Zaliczka może wynosić 30% lub 50% wartości zakupu i jest płatna przelewem. Pozostała kwota jest płatna kurierowi przy odbiorze.
W przypadku anulowania zamówienia przed dostawą zaliczka jest w całości zwracana na konto. W przypadku zwrotu zamówienia po dostawie cała kwota zwracana jest na konto.
Do jakich zamówień wymagana jest zaliczka?
Zaliczka może być wymagana do:
- produktów sprowadzanych na zamówienie zza granicy (np. import z Turcji, Wielkiej Brytanii, Włoch itp.);
- produktów z długim czasem oczekiwania (od 3 tygodni);
- produktów wytwarzanych na zamówienie w określonym wariancie;
- produktów o wysokiej wartości.
Dlaczego wymagana jest zaliczka?
Ponieważ sklep sprowadzając dla Państwa produkty na zamówienie ponosi dodatkowe koszty, np. cło podczas importu lub koszt transportu zza granicy. Producent lamp wykonując dla Państwa produkty na zamówienie rozpoczyna proces wytwarzania.
Sklepy konkurencyjne składają fałszywe zamówienia płatne przy odbiorze aby wygenerować w naszym sklepie dodatkowe koszty obsługi i transportu. Te działania mają skłonić nas do podniesienia cen produktów, czemu chcemy zapobiec.
Czy wyślemy potwierdzenie wpłaty zaliczki?
Tak. Po zaksięgowaniu wpłaty na podany adres e-mail przyślemy potwierdzenie.
Czy wyślemy rachunek do wpłaty zaliczki?
Tak. Gdy wysyłka będzie w kolejnym miesiącu od wpłaty zaliczki przyślemy na dany miesiąc fakturę zaliczkową i w miesiącu wysyłki fakturę końcową. Natomiast gdy wysyłka będzie w tym samym miesiącu co wpłata zaliczki przyślemy fakturę końcową w momencie wysyłki towaru.
Jak inny Klienci oceniają nasz sklep?