kupuję   0,00 zł

Odzyskaj 10% za udostępnienie

Odzyskaj kasę za lampy

Udostępnij zdjęcie kupionej lampy, a otrzymasz zwrot 10% jej wartości.

Zdjęcie kupionej lampy udostępnij na swoim Facebooku lub Instagramie, a otrzymasz 10% zwrotu.

Jak to zrobić?
  1. Złóż zamówienie przez stronę Lampomat.pl.
  2. Wykonaj zdjęcie zamontowanego produktu.
  3. Dodaj zdjęcie na swój profil Facebook lub Instagram.
  4. W treści oznacz nasz profil na Facebooku lub Instagramie.
  5. Wyślij do nas wiadomość e-mail na sklep@lampomat.pl. W tytule napisz "Udostępnienie zdjęcia, zamówienie #NUMER" (zamiast #NUMER wpisz Twój numer zamówienia), w treści wstaw link do udostępnienia, a w załączniku dodaj poniższy wniosek.
  6. Do wiadomości dołącz ten wniosek: pobierz wniosek.
Przykładowe udostępnienia

Udostępnienia lamp przykładowe

Regulamin

  1. W akcji biorą udział tylko zamówienia złożone w sklepie internetowym Lampomat.pl.
  2. W akcji biorą udział tylko zamówienia dostarczone w bieżącym roku.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu) produktu po udostępnieniu jego zdjęcia, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o przydzielony zwrot za udostępnienie.
  4. Post lub zdjęcie nie może być usunięte w ciągu 14 dni od dodania.
  5. Post musi być publiczny.
  6. Zdjęcie musi być wykonane przez osobę składającą zamówienie i w wyraźny sposób prezentować zamontowany produkt, którego dotyczy wniosek.
  7. Zwrot dotyczy 10% wartości kwoty brutto od ceny po rabacie danego produktu.
  8. Zwrot płatny jest na numer konta podany w formularzu, 14 dni kalendarzowych po zgłoszeniu wniosku.
  9. Zniżka naliczana jest do ceny jednej sztuki danego modelu.
  10. Autor zdjęcia wyraża zgodę na jego pobranie i wykorzystywanie przez Lampomat Sp. z o.o. w swoich materiałach promocyjnych i mediach społecznościowych.

Przykład prawidłowego udziału w akcji

  1. Paulina zamówiła lampę Marley Plafon Trio 612400532. Lampa kosztuje 333,33 zł, ale Paulina kupiła ją w promocji za 300,00 zł.
  2. Po dostawie elektryk zamontował lampę, a Paulina wstawiła zdjęcie z oznaczeniem naszego konta na swój profil na Facebooku.
  3. Zdjęcie udostępnili dalej trzej znajomi Pauliny.
  4. Paulina wysłała wniosek na adres sklep@lampomat.pl.
  5. Po 14 dniach Paulina otrzymała zwrot 10% z kwoty 300,00 zł, który wyniósł 30,00 zł na swoje konto.
Producenci




do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium