kupuję   0,00 zł
O sklepie

Co wyróżnia Lampomat.pl na tle konkurencji

Dane firmy

Nazwa: Lampomat
NIP: 7811953795
Regon: 368439073
Adres: ul. Grunwaldzka 73, 60-312 Poznań

Kontakt: sklep@lampomat.pl
Telefon: 667 004 881 (8:00 - 16:00 | Pn. - Pt.)

Numer konta: 59 1160 2202 0000 0003 3568 5605
Bank: Bank Millennium

Nasza wizja

Wyznaczamy standardy jakości na poziomie obsługi klienta i e-commerce.
Klienci mówiąc przyjazny sklep internetowy, myślą Lampomat.pl.

Nasza misja

Umożliwić kobietom w Polsce zamówienie w sklepie internetowym,
w wygodny i bezpieczny sposób, ładnych lamp, w przystępnej cenie.

Kim jesteśmy?

Zespół Lampomat.pl powstał przez połączenie grup ekspertów w dziedzinie oświetlenia i specjalistów z branży e-commerce oraz obsługi Klienta. Dzięki takiej konfiguracji wiemy, jakich produktów oczekują Konsumenci oraz jak świadczyć najwyższej jakości usługi w zakresie wygody sklepu i życzliwego kontaktu.

W dzisiejszych czasach dominujący udział w rynku mają wielkie korporacje, pozakładane w latach dziewięćdziesiątych. Niestety ich model zarządzania jest już przestarzały, a Klient nie jest w centrum zainteresowania. Mimo tego ogromne fundusze wciąż pozwalają im na przedmiotowe traktowanie Konsumentów. Dlatego tak wiele spraw kończy się w UOKiK lub przynajmniej niesmakiem Kupujących.

W Lampomat.pl, dzięki temu, że prowadzimy małą działalność, możemy być bliżej ludzi i rozpatrywać każdą sprawę indywidualnie. Sprzeciwiamy się korporacyjnej polityce wielkich firm i przedmiotowemu traktowaniu Konsumentów oraz Zatrudnionych. Wiele osób uważa, że w tym starciu jesteśmy trochę jak Dawid walczący z Goliatem, jednak my mamy swoją pasję i wartości, a Klientów i naszych Pracowników traktujemy zawsze życzliwie i z szacunkiem.

Wyznajemy Klientocentryzm

Z naszego informatora PDF dowiesz się czym jest Klientocentryzm i dlaczego przyświeca nam właśnie taka filozifia. Dokument pobierz tutaj. Możesz go też wydrukować, aby mieć pełną gwarancję bezpieczeństwa i nasze oświadczenie na piśmie.

- zespół Lampomat.pl

Znasz już naszą historię i filozofię, która nam przyświeca. Teraz zapoznaj się z kosztami wysyłki, a następnie możesz rozpocząć zakupy.

Współpracujemy z Producentami

Oferujemy tylko oryginalne oświetlenie, które kupujemy bezpośrednio u producentów. Nasz sklep internetowy jest autoryzowanym dystrybutorem następujących marek.

Aldex
Candellux
Elkim-Lighting
Jupiter
Lampex
Light Prestige
Luminex
Milagro
Nowodvorski
Sollux Lighting
Step Into Design
4Concepts
Sigma
COSMO Light
Argon
Shilo
Globo Lighting
BPM Lighting
Kaja
EMIBIG
Rabalux
Namat
Sinus Lighting
Lemir
Amplex
Nilsen
INQ
Ozzo
Orlicki-Design
Loft Light
Cleoni
Kolarz
Helam
Auhilon
Sotto Luce
Spot Light
Britop
Keter Lighting
SU-MA
Elmarco
TK Lighting
Avonni
Lucea
Ozcan
Elstead Lighting
Paulmann
Steinel
Mabrillo
Nordlux
Lumina Deco
MarkSlojd
Max Light
Grok Lighitng
Leds C4
Eko Light
Lucide
Brilliant
Trio
Nova Luce
Alfa
Maytoni

Bezpieczeństwo

Do kwestii bezpieczeństwa w naszym sklepie internetowym podchodzimy bardzo poważnie i drobiazgowo. Dlatego wprowadziliśmy podział na trzy obszary, które zapewniają Kupującemu pełen spokój i pewność w relacji z nami.

1. Bezpieczeństwo przed zakupem. Zdecydowaliśmy się na gromadzenie opinii na temat przebiegu transakcji w naszym sklepie na zewnętrznych, niezależnych platformach, które poświadczają ich wiarygodność przez odpowiednią autoryzację i kontrolę. Bierzemy udział w programie Słucham Swoich Klientów z Opineo oraz Zaufane Opinie z Ceneo. Dzięki temu nasi użytkownicy mają możliwość upewnienia się, jeszcze przed zakupem, czy jesteśmy wiarygodnym partnerem handlowym i co piszą o nas inni Kupujący.

2. Bezpieczeństwo w trakcie zakupu. Nasza domena posiada certyfikat SSL, który zapewnia wysokiej jakości szyfrowane połączenie HTTPS, co zapobiega przechwytywaniu i zmienianiu przesyłanych danych. Natomiast obsługę płatności elektronicznych zleciliśmy polskiej firmie Przelewy24. Dzięki temu każdy transfer środków finansowych w naszym sklepie posiada zabezpieczenie Payment Card Industry (PCI) i Data Security Standard (DSS). Są to najwyższej jakości standardy bezpieczeństwa opracowane wspólnie przez VISA i MasterCard.

3. Bezpieczeństwo po zakupach. Na początku 2018 roku uruchomiliśmy akcję Pewny Termin Wysyłki zgodnie z którą, w przypadku opóźnienia w dostawie chociaż o 1 dzień zwracamy kupującemu 25% wartości produktów. Tego typu rekompensata finansowa jest zabezpieczeniem przed potencjalnymi problemami i opóźnieniami w remoncie. Dodatkowo nasi Klienci mają możliwość zwrotu produktu bez podania przyczyny w terminie 45 dni. Okres ten pozwala swobodnie przetestować zamówiony produkt i podjąć rozsądną decyzję. Spełniamy wszelkie wytyczne RODO i maksymalnie dbamy o bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych.

Co dalej?

Poświęciłeś już trochę czasu aby przeczytać powyższy tekst i dotrzeć do końca strony. Jestem Ci za to bardzo wdzięczny, ponieważ ułożeniem jej treści zająłem się sam, zamiast zlecać to zadanie komuś innemu. Dlatego chciałbym podzielić się z Tobą moimi przemyśleniami na temat polityki cenowej naszej oraz innych firm.

Z pewnością nie raz zetknąłeś się z sytuacją, gdzie niektóre sklepy internetowe miały znacznie niższe ceny produktów niż ich konkurencja. Niekiedy różnice potrafiły sięgać nawet kilkudziesięciu procent. Nie dotyczy to tylko branży oświetleniowej. Czy zastanawiałeś się z czego to wynika? Przecież wszyscy jedziemy na tym samym wózku i mamy bardzo zbliżone warunki u producentów. Kupujemy produkty w cenach hurtowych i sprzedajemy w detalicznych. Dlaczego więc jedna firma może przez dłuższy czas sprzedawać towary nawet 1/2 taniej niż inne i utrzymać się na rynku?

Odpowiedź na to pytanie jest prosta i jednocześnie trochę przykra. Chodzi o mocne cięcie kosztów na innych płaszczyznach. Sklep, który oferuje bardzo niskie ceny produktów nie ma lepszych warunków u dostawców. Zamiast tego znacząco obniża wydatki na poszczególne aspekty swojej działalności takie jak obsługa klienta, pakowanie przesyłek, miejsce magazynowe, przeszkolenie pracowników, czy szybkość obsługi reklamacji. W ten sposób odnosząc minimalny zysk ze sprzedaży produktu jest w stanie utrzymać się na rynku. Nieuniknionym następstwem obniżki wydatków na poszczególne obszary jest jednak spadek ich jakości. Jeżeli oszczędzam na pakowaniu przesyłek wysyłane produkty częściej ulegają uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli przycinam wydatki na obsługę klienta mam słabiej wykwalifikowanych pracowników, z mniejszą wiedzą, a procesy reklamacji wymagają więcej czasu. Mniejsze wydatki na obszar magazynowy oznaczają dłuższy czas wysyłki. Natomiast mniejsza liczba pracowników przekłada się między innymi na dłuższy czas odpowiedzi i obsługi.

W rezultacie bardzo często dochodzi do sytuacji, gdzie Kupujący chcąc oszczędzić kilkanaście/kilkadziesiąt złotych naraża się na ryzyko utraty czasu spowodowane długim terminem wysyłki. Otrzymanie zniszczonego produktu, w transporcie lub jeszcze przed wysyłką (niedostateczna kontrola jakości). Kolejną utratę czasu wynikającą z przewlekłego rozpatrywania reklamacji, a także możliwość uzyskania nieprzychylnej, nieuczciwej decyzji. Nie bez znaczenia są również takie kwestie jak nieuprzejmy i nieprofesjonalny kontakt z obsługą klienta.

Dlatego moim zdaniem nie warto sugerować się jedynie kryterium ceny. Prowadząc Lampomat.pl staram się podążać taką ścieżką, aby zaoferować naszym Klientom konsensus pomiędzy ceną produktu, a jakością usługi. 

Arkadiusz Grabowski
- właściciel sklepu Lampomat.pl





do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl