Kontakt: sklep@lampomat.pl Telefon 1: 667 004 881 Telefon 2: 667 004 470 (8:00 - 16:00 | Pn. - Pt.)
Numer konta: 09 1050 1520 1000 0097 3627 7113 Bank: ING Bank Śląski
Nasza wizja
Wyznaczamy standardy jakości na poziomie obsługi klienta i e-commerce. Klienci mówiąc przyjazny sklep internetowy, myślą Lampomat.pl.
Nasza misja
Umożliwić kobietom w Polsce zamówienie w sklepie internetowym, w wygodny i bezpieczny sposób, ładnych lamp, w przystępnej cenie.
Kim jesteśmy?
Zespół Lampomat.pl powstał przez połączenie grup ekspertów w dziedzinie oświetlenia i specjalistów z branży e-commerce oraz obsługi Klienta. Dzięki takiej konfiguracji wiemy, jakich produktów oczekują Konsumenci oraz jak świadczyć najwyższej jakości usługi w zakresie wygody sklepu i życzliwego kontaktu.
W dzisiejszych czasach dominujący udział w rynku mają wielkie korporacje, pozakładane w latach dziewięćdziesiątych. Niestety ich model zarządzania jest już przestarzały, a Klient nie jest w centrum zainteresowania. Mimo tego ogromne fundusze wciąż pozwalają im na przedmiotowe traktowanie Konsumentów. Dlatego tak wiele spraw kończy się w UOKiK lub przynajmniej niesmakiem Kupujących.
W Lampomat.pl, dzięki temu, że prowadzimy małą działalność, możemy być bliżej ludzi i rozpatrywać każdą sprawę indywidualnie. Sprzeciwiamy się korporacyjnej polityce wielkich firm i przedmiotowemu traktowaniu Konsumentów oraz Zatrudnionych. Wiele osób uważa, że w tym starciu jesteśmy trochę jak Dawid walczący z Goliatem, jednak my mamy swoją pasję i wartości, a Klientów i naszych Pracowników traktujemy zawsze życzliwie i z szacunkiem.
Wyznajemy Klientocentryzm
Z naszego informatora PDF dowiesz się czym jest Klientocentryzm i dlaczego przyświeca nam właśnie taka filozifia. Dokument pobierz tutaj. Możesz go też wydrukować, aby mieć pełną gwarancję bezpieczeństwa i nasze oświadczenie na piśmie.
- zespół Lampomat.pl
Znasz już naszą historię i filozofię, która nam przyświeca. Teraz zapoznaj się z kosztami wysyłki, a następnie możesz rozpocząć zakupy.
Nasz showroom oświetleniowy w Poznaniu
Współpracujemy z Producentami
Oferujemy tylko oryginalne oświetlenie, które kupujemy bezpośrednio u producentów. Nasz sklep internetowy jest autoryzowanym dystrybutorem następujących marek.
Bezpieczeństwo
Do kwestii bezpieczeństwa w naszym sklepie internetowym podchodzimy bardzo poważnie i drobiazgowo. Dlatego wprowadziliśmy podział na trzy obszary, które zapewniają Kupującemu pełen spokój i pewność w relacji z nami.
1. Bezpieczeństwo przed zakupem. Zdecydowaliśmy się na gromadzenie opinii na temat przebiegu transakcji w naszym sklepie na zewnętrznych, niezależnych platformach, które poświadczają ich wiarygodność przez odpowiednią autoryzację i kontrolę. Bierzemy udział w programie Słucham Swoich Klientów z Opineo oraz Zaufane Opinie z Ceneo. Dzięki temu nasi użytkownicy mają możliwość upewnienia się, jeszcze przed zakupem, czy jesteśmy wiarygodnym partnerem handlowym i co piszą o nas inni Kupujący.
2. Bezpieczeństwo w trakcie zakupu. Nasza domena posiada certyfikat SSL, który zapewnia wysokiej jakości szyfrowane połączenie HTTPS, co zapobiega przechwytywaniu i zmienianiu przesyłanych danych. Natomiast obsługę płatności elektronicznych zleciliśmy polskiej firmie Przelewy24. Dzięki temu każdy transfer środków finansowych w naszym sklepie posiada zabezpieczenie Payment Card Industry (PCI) i Data Security Standard (DSS). Są to najwyższej jakości standardy bezpieczeństwa opracowane wspólnie przez VISA i MasterCard.
3. Bezpieczeństwo po zakupach. Na początku 2018 roku uruchomiliśmy akcję Pewny Termin Wysyłki zgodnie z którą, w przypadku opóźnienia w dostawie chociaż o 1 dzień zwracamy kupującemu 25% wartości produktów. Tego typu rekompensata finansowa jest zabezpieczeniem przed potencjalnymi problemami i opóźnieniami w remoncie. Dodatkowo nasi Klienci mają możliwość zwrotu produktu bez podania przyczyny w terminie 45 dni. Okres ten pozwala swobodnie przetestować zamówiony produkt i podjąć rozsądną decyzję. Spełniamy wszelkie wytyczne RODO i maksymalnie dbamy o bezpieczeństwo przetwarzanych danych osobowych.
Co dalej?
Poświęciłeś już trochę czasu aby przeczytać powyższy tekst i dotrzeć do końca strony. Jestem Ci za to bardzo wdzięczny, ponieważ ułożeniem jej treści zająłem się sam, zamiast zlecać to zadanie komuś innemu. Dlatego chciałbym podzielić się z Tobą moimi przemyśleniami na temat polityki cenowej naszej oraz innych firm.
Z pewnością nie raz zetknąłeś się z sytuacją, gdzie niektóre sklepy internetowe miały znacznie niższe ceny produktów niż ich konkurencja. Niekiedy różnice potrafiły sięgać nawet kilkudziesięciu procent. Nie dotyczy to tylko branży oświetleniowej. Czy zastanawiałeś się z czego to wynika? Przecież wszyscy jedziemy na tym samym wózku i mamy bardzo zbliżone warunki u producentów. Kupujemy produkty w cenach hurtowych i sprzedajemy w detalicznych. Dlaczego więc jedna firma może przez dłuższy czas sprzedawać towary nawet 1/2 taniej niż inne i utrzymać się na rynku?
Odpowiedź na to pytanie jest prosta i jednocześnie trochę przykra. Chodzi o mocne cięcie kosztów na innych płaszczyznach. Sklep, który oferuje bardzo niskie ceny produktów nie ma lepszych warunków u dostawców. Zamiast tego znacząco obniża wydatki na poszczególne aspekty swojej działalności takie jak obsługa klienta, pakowanie przesyłek, miejsce magazynowe, przeszkolenie pracowników, czy szybkość obsługi reklamacji. W ten sposób odnosząc minimalny zysk ze sprzedaży produktu jest w stanie utrzymać się na rynku. Nieuniknionym następstwem obniżki wydatków na poszczególne obszary jest jednak spadek ich jakości. Jeżeli oszczędzam na pakowaniu przesyłek wysyłane produkty częściej ulegają uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli przycinam wydatki na obsługę klienta mam słabiej wykwalifikowanych pracowników, z mniejszą wiedzą, a procesy reklamacji wymagają więcej czasu. Mniejsze wydatki na obszar magazynowy oznaczają dłuższy czas wysyłki. Natomiast mniejsza liczba pracowników przekłada się między innymi na dłuższy czas odpowiedzi i obsługi.
W rezultacie bardzo często dochodzi do sytuacji, gdzie Kupujący chcąc oszczędzić kilkanaście/kilkadziesiąt złotych naraża się na ryzyko utraty czasu spowodowane długim terminem wysyłki. Otrzymanie zniszczonego produktu, w transporcie lub jeszcze przed wysyłką (niedostateczna kontrola jakości). Kolejną utratę czasu wynikającą z przewlekłego rozpatrywania reklamacji, a także możliwość uzyskania nieprzychylnej, nieuczciwej decyzji. Nie bez znaczenia są również takie kwestie jak nieuprzejmy i nieprofesjonalny kontakt z obsługą klienta.
Dlatego moim zdaniem nie warto sugerować się jedynie kryterium ceny. Prowadząc Lampomat.pl staram się podążać taką ścieżką, aby zaoferować naszym Klientom konsensus pomiędzy ceną produktu, a jakością usługi.
Arkadiusz Grabowski - właściciel sklepu Lampomat.pl